Dostava i reklamacije
Imate pravo na reklamaciju u slučajevima kada je:
- Artikl oštećen zbog neodgovarajućeg pakovanja za transport
- Istekao rok upotrebe
- Isporučen pogrešan artikl u odnosu na onaj koji je naveden na vašoj narudžbi
- Sadržaj neotvorenog proizvoda manji od onog koji je naveden na pakovanju
- Proizvod funkcionalno neispravan
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te vas u
tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Potrebno je da nas o istome odmah obavijestite putem e-maila na: webshop@cosmeticshop.ba ili na broj +387 (0)51 890 362.
Reklamaciju ste dužni prijaviti u roku od 48 sati od preuzimanja narudžbe na e-mail adresu, telefonskim putem ili lično u Cosmetic Shop-u.
Molimo da sačuvate račun i garantni list (ukoliko proizvod ima garanciju) koje ste dobili u paketu uz isporučeni artikl. Ukoliko ste nezadovoljni kupljenim proizvodom, kontaktirajte nas i mi ćemo se
potruditi da vašu žalbu riješimo u najkraćem mogućem roku. U slučaju opravdanosti Vaše žalbe i njenog usvajanja, a u skladu sa gore navedenim stavkama, imate pravo po vlastitom izboru na:
- Zamjenu za nov i ispravan isti artikl.
- Vraćanje iznosa novca koji je naplaćen po računu.
- Zamjenu za drugi artikl za koji je naznačena ista cijena.
- Zamjenu za drugi artikl koji ima veću cijenu od kupljenog, uz nadoplatu.
Troškove zamjene artikla snosi Cosmetic Shop.